maustamatonta jugurttia (2 dl)
appelsiinimehua (1,5 dl)
Tiikeri jäätelöä (1/4 l)
jääpaloja (12 kpl)

appelsiinimehua (1,5 dl)
Tiikeri jäätelöä (1/4 l)
jääpaloja (12 kpl)

Ainekset vaan tehosekoittimessa sekaisin.
perjantai, 3. elokuu 2007

Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next |
Kaksihenkisen perheemme suosikkeja. Ruokaa tehdn yleenskerralla paljon, niin riitt moneksi pvsi...opiskelijabudjetilla kun ei ole varaa joka pvkokkailla...:)
Kommentit